e-rotiseis | Ερωτήσεις - Απαντήσεις Για Τα Πάντα

Ρώτησε / Απάντησε / Μάθε

Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χάσω την ηλεκτρονική συσκευή e-PASS ή την Κάρτα Λογαριασμού;


1 σχόλιο:

  1. Από Δευτέρα έως και Σάββατο και ώρες 08:00 - 19:00, καλέστε την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 6682222 ή απευθυνθείτε σε ένα από τα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών για να δηλώσετε την απώλεια της συσκευής σας. Εάν επιθυμείτε να δηλώσετε απώλεια εκτός των προαναφερόμενων ημερών και ωρών λειτουργίας μας, σας παρέχεται η δυνατότητα αποστολής της δήλωσης απώλειας μέσω Fax στο 210 668 2240, αναφέροντας τον κωδικό πελάτη & τον κωδικό της ηλεκτρονικής συσκευής ή της Κάρτας Λογαριασμού, ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημά σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή