Εγγραφή σε:
Σχόλια ανάρτησης (Atom)
Top 10 του μήνα
- Κυριάκος Κουκουλομάτης [βιογραφικό]
- Πόσο ύψος έχει η ελληνίδα ηθοποιός Κατερίνα Γερονικολού;
- Πώς λέγονται οι κότες στην καθαρεύουσα;
- Τι σημαίνει η ιταλική φράση "colpo grosso";
- Ποιοι είναι οι ηθοποιοί που παίζουν στη τούρκικη σειρά «Προδοσία»;
- Τι ύψος έχει η Σμαράγδα Καλημούκου;
- Τζώρτζια Παναγή βιογραφικό
- Πόσα κιλά πρέπει να είμαι ανάλογα με το ύψος μου;
- Ποιοι ηθοποιοί παίζουν στο «Σουλεϊμάν ο Μεγαλοπρεπής»;
- ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΦΡΑΣΗ : ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΣΩΣΕΙΣ?
Είδαν Πρόσφατα
- Πόσο ύψος έχει η ελληνίδα ηθοποιός Κατερίνα Γερονικολού;
- Κυριάκος Κουκουλομάτης [βιογραφικό]
- Πώς λέγονται οι κότες στην καθαρεύουσα;
- Ποιοι είναι οι ηθοποιοί που παίζουν στη τούρκικη σειρά «Προδοσία»;
- Είδα στον ύπνο μου αχινό. Τι είναι;
- Τι σημαίνει η ιταλική φράση "colpo grosso";
- Τζώρτζια Παναγή βιογραφικό
- ΤΙ ΣΗΜΑΙΝΕΙ Η ΦΡΑΣΗ : ΠΟΤΕ ΣΟΥ ΚΑΙ ΜΗ ΣΩΣΕΙΣ?






-Ψήνουμε τα μπιφτέκια στο φούρνο στη σχάρα ή στο grill ακολουθώντας
ΑπάντησηΔιαγραφήτις οδηγίες στην συσκευασία, μπορούμε και να τα κάνουμε και στο τηγάνι
με λίγο λάδι.
Κόβουμε τα ψωμάκια
στη μέση και τα ψήνουμε σε τοστιέρα ή ψηστιέρα μόνο από την μέσα πλευρά
(δηλαδή
με την τοστιέρα ανοιχτή) μέχρι να ροδίσουν.
Στην συνέχεια ετοιμάζουμε
την σως, δηλαδή
κόβουμε τα αγγουράκια τουρσί σε πολύ μικρά κομματάκια (μπορούμε αν
θέλουμε να
χρησιμοποιήσουμε και multi μην κόψουμε και κανενα χέρι) τα βάζουμε σε
ένα μπολ και ρίχνουμε μέσα την μαγιονέζα,
ανακατεύουμε πολύ καλά μέχρι να ενωθούν τα υλικά.
Φτιάχνουμε τα
cheese βάζοντας
ένα ένα τα υλικά με την εξής σειρά στη Βάση
ψωμιού ρίχνουμε κέτσαπ και βάζουμε το μπιφτέκι
όπου πάνω του τοποθετούμε το τυρί
(όσο πιο ζεστό το μπιφτέκι τόσο καλύτερα) στην συνέχεια βάζουμε μια
κουταλιά της σούπας από
τη σως που φτιάξαμε ρίχνουμε λίγη μουστάρδα και τοποθετούμε το πάνω
μέρος το
ψωμιού Πιέζοντας ελαφρώς.
Αφου τα φτιάξουμε όλα
τρώμε ένα να δουμε αν έγιναν καλά, άλλο ένα για να σιγουρευτούμε πως
έγιναν καλά και σίγουροι πιά τρώμε και τα υπόλοιπα μέχρι να σκάσουμε
πίνουμε μαζί και 1λτ μάυρο ζουμί (zero για να μην παχύνουμε)και
γαρνίρουμε με άφθονες τηγανιτές πατάτες.